1. ”Să facem oamenii mai creativi, mai productivi.” este motivul pentru care oamenii de la compania APPLE, unde a lucrat și Guy Kawasaki, erau dispuși să treacă peste multe, multe obstacole. Fie că ai un vlog sau un blog, un ONG, o companie care se ocupă cu educația copiilor sau se ocupă cu orice, este necesar să ai un ceva care seamănă cu o revelație, cu un înțeles, spune Kawasaki.
2. Această revelație, vedere, viziune, trebuie să mobilizeze pe oricine. De asta ai nevoie, spre a inova, de o MANTRĂ, un îndemn, scurt, la obiect, format din 3 cuvinte.
3. Fă ceva total diferit de ceea ce s-a făcut. Se pare că cei mai inovatori, în opinia lui Kawasaki, sunt tinerii sub 30 de ani. Așa a fost Steve Jobs. A gândit diferit și a creat produse în mod diferit. La TEDxBerkeley, prin vocea lui Kawasaki, o să descoperiți câteva exemple memorabile despre nevoia de a gândi diferit.
O să descoperiți și următoarele reguli în filmul postat de TEDxBerkeley aici mai jos.
Și o să faci incursiunea în mintea unui antreprenor remarcabil, prin acest film, doar cu o singură condiție. Condiția este să ai o revelație. Vezi punctul 1.
(un art. inspirat de dr. prof. Manuela Prajea
și redactat de Tibi Ruczui, Curator TEDxBrasov)
